Quatre anys de malson amb l’edicle tècnic del túnel de les Glòries
Cada estiu, el mateix infern. Al carrer Llacuna amb Gran Via, els veïns conviuen des de fa quatre anys amb una instal·lació tècnica del túnel de les Glòries que mai no ha deixat de generar molèsties. El que, segons els plànols inicials, havia de ser una sortida d’emergència, ha acabat sent, en paraules d’un resident, […]