Tancat l’accés d’Indústria a l’estació de Camp de l’Arpa

L’accés d’Indústria de l’estació de metro de Camp de l’Arpa (L5) està tancat des de l’1 de setembre i ho continuarà estant, previsiblement, fins al 3 d’octubre. El motiu són unes obres de millora a l’estació, segons ha informat TMB.

Durant aquest període, les persones usuàries hauran d’entrar i sortir de l’estació pel vestíbul de Passeig Maragall, l’altre accés disponible.

El tancament pot comportar petits desviaments en els recorreguts habituals de les veïnes i veïns que utilitzen diàriament aquest accés, especialment els que venen dels carrers Indústria i Dos de Maig.

NO T'ASSABENTIS L'ÚLTIM!

Subscriu-te a la newsletter mensual del Clotenc per als que estimen el seu barri.

No pateixis per l'spam! És una newsletter mensual

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Últimes notícies

Contacta'ns

redaccio@elclotenc.com

676464104

Últimes notícies

Associats a