L’L1 del Clot ja és accessible per a persones amb mobilitat reduïda

L’estació de l’L1 del Clot ja és accessible per a persones amb mobilitat reduïda amb la posada en servei de dos nous ascensors. Aquests, connecten el vestíbul amb les andanes i s’afegeixen al que ja es va posar en funcionament el juliol passat, que comunica amb el carrer.

El Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica ha impulsat aquesta actuació en el marc de les obres per a la millora de l’accessibilitat de l’intercanviador de Clot, format per les estacions de metro de l’L1 i l’L2 i una estació de Rodalies. D’aquestes, la de l’L2 i la de Rodalies ja estaven adaptades a persones amb mobilitat reduïda.

Les obres, en execució des del gener de 2024, consisteixen en l’adaptació de l’estació de l’L1 i dels itineraris de correspondència, amb la remodelació i reconfiguració d’espais i connexions entre els diferents nivells i la instal·lació de cinc ascensors. També s’amplia la superfície del vestíbul de l’L1, s’adeqüen les instal·lacions i s’incorpora un paviment especial per a l’encaminament de persones amb discapacitat visual, a més del recreixement de les andanes de l’L1.

Actualment, tres dels cinc ascensors previstos ja estan en servei. Els treballs que resten per completar l’actuació corresponen a la instal·lació de dos ascensors per connectar les andanes de l’L1 amb les de l’L2. L’obra compta amb una inversió de 7,1 milions d’euros i finançament de la Unió Europea mitjançant els fons Next Generation.

Fotografia | Generalitat de Catalunya

NO T'ASSABENTIS L'ÚLTIM!

Subscriu-te a la newsletter mensual del Clotenc per als que estimen el seu barri.

No pateixis per l'spam! És una newsletter mensual

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Últimes notícies

Contacta'ns

redaccio@elclotenc.com

676464104

Últimes notícies

Associats a